Help jij anderen zien
en gezien te worden?
Word EYECON ADVISOR!
Vooruit, je bent opgeleid tot opticien. Waarschijnlijk zoek je ook naar ‘vacature opticien’. Maar bij ons voer je niet ‘zomaar’ een oogmeting uit, adviseer je niet ‘zomaar’ een bril. Bij Mr. Brown maak je van onze gasten EYECONS. Want door hen uit te dagen om een bril te kiezen die écht bij hen past, moedig je ze aan om zichzelf te zijn in een wereld met zoveel anderen. Dus nee, je verkoopt niet zomaar een bril. Jij verkoopt comfortabel, haarscherp zicht, en daarmee een betere kwaliteit van leven. Het montuur waarin dat zicht gegoten wordt? Dat is een verlengstuk van zijn of haar identiteit. Want iedereen mag, zo geloven wij, gezien worden zoals-ie is. Dat noemen wij: Eyeconic! En daar kan jij aan bijdragen.
Maak een afspraakDít verdien je als EYECON advisor bij Mr. Brown
Vertrouwen
Ook jij wordt gezien
Jij hebt oog voor onze gasten, Mr. Brown heeft oog voor jou. Want het is heel simpel: jij blij, wij blij. Mr. Brown heeft een platte organisatiestructuur met minimale hiërarchie, open communicatie én deuren; je voelt je vrij om iedereen (aan) te spreken. Dat betekent ook vertrouwen en autonomie in je functie, en dat je wordt gezien voor wie je bent. Bij ons ben je geen nummer, maar een persoonlijkheid met een eigen stem. Laat je van je horen? Dan luisteren wij naar je.
Groeimogelijkheden
Niemand is of blijft klein bij Mr. Brown
Onze manager begon ooit als onze stagiaire. En onze opticien slash verkooptopper stond bij zijn vorige werkgever het gras te maaien en de stoep voor de winkel te schoon te vegen. Zonde! Bij Mr. Brown blijft niemand een onbenut talent. Laat jij zien wat je kan en geef je aan wat je wilt leren? Dan krijg je vrijheid en vertrouwen. Ervaring vinden wij fijn, maar ambitie en nieuwsgierigheid nog velen malen beter. Sta je daarvoor open? Dan haalt Mr. Brown het beste uit jouzelf.
Salaris. Duh-huh.
En nu wil jij het liefst meteen weten hoeveel.
Dat antwoord moet ik je verschuldigd blijven tot het sollicitatiegesprek. Dit kan ik je alvast meegeven: je krijgt betaald naar rato van jouw ervaring, leeftijd en opleidingsniveau. Jouw opleidingsniveau en leeftijd zijn een vast gegeven, maar ervaring is een breed begrip. Heb je bijvoorbeeld ervaring bij een zelfstandige opticien of bij de ketens? Ben je gewend aan onze meetapparatuur, onze exclusieve brillenmerken? Heb je adviesvaardigheden passend bij onze doelgroep? Dat zijn vragen die we samen kunnen bespreken tijdens ons gesprek. En zijn we een match? Dan beloof ik jou: je krijgt wat je verdient.
Meet the Brownies

Yasin
Assistant Manager

Paul
Horecamanager

Bas
Opticien

Maria
Barista

Savine
Style advisor

Gertjan
Owner/opticien
Purpose
Dit bieden wij de wereld en daar draag jij aan bij
Zien en gezien worden, dat vinden wij belangrijk voor onze gasten. Niet als showpony, maar als zichzelf. Door mensen uit te dagen om een bril te kiezen die bij hen past, moedigen we ze aan om zichzelf te zijn in een wereld met zoveel anderen. Wij verkopen geen brillen. Wij verkopen goed en comfortabel, haarscherp zicht en daarmee een betere kwaliteit van leven. Dat is écht zien. En het montuur waarin dat zicht gegoten wordt, is een verlengstuk van een identiteit. Want iedereen mag gezien worden zoals-ie is. Dat noemen wij: Eyeconic!
Visie
Hier werken we naartoe
Onze gasten kopen een bril, zij krijgen goed zicht. En niet alleen dat, zij kijken ook op een prettige manier; in een houding die bij hen past. Daardoor ervaren ze minder of geen klachten, en beleven ze het leven op een optimale manier. Het oog wil dat. Maar het oog wil ook wat. Een gast van Mr. Brown krijgt geen compliment op zijn of haar bril. Hij ontvangt lovende kritiek op hoe práchtig die bril hem staat.
[/col_inner_3] [col_inner_3 span=”4″ span__sm=”12″ bg_color=”rgb(235, 235, 235)”]Missie
En zo doen we dat
Zien en gezien worden betekent door ons gehoord worden. Wij luisteren en stellen de juiste vragen. Daarnaast adviseren we een montuur dat niet alleen past bij een gezicht, maar ook bij karakter en levensstijl. Maximaal zicht en optimaal kijkcomfort realiseren we door het onderzoeken van de ooggezondheid, het verrichten van een uiterst nauwkeurige sterktemeting en het analyseren van kijkgedrag met innovatieve 3D-oogmeetapparatuur. Het resultaat van op maat geslepen brillenglazen in een bril die voor de gast persoonlijk lijkt te zijn gemaakt, zorgen voor een perfecte match.
[/col_inner_3] [/row_inner_3]